K KåBe #16 Medlem · Halland · 4 inlägg 18 jan 2008 10:46 KåBe Medlem Halland 4 inlägg 18 jan 2008 10:46 #16 Först vill jag tacka för alla svar. Tror jag har hittat felet (skäms). Utmed ena dusch väggen gränsar en ventilationskanal (väggen var iskall), igår när vinden avtog kom värmen tillbaka.
Först vill jag tacka för alla svar. Tror jag har hittat felet (skäms). Utmed ena dusch väggen gränsar en ventilationskanal (väggen var iskall), igår när vinden avtog kom värmen tillbaka.
pefo #17 Medlem · Gotland · 2 814 inlägg 18 jan 2008 11:15 pefo Medlem Gotland 2 814 inlägg 18 jan 2008 11:15 #17 KåBe skrev: Först vill jag tacka för alla svar. Tror jag har hittat felet (skäms). Utmed ena dusch väggen gränsar en ventilationskanal (väggen var iskall), igår när vinden avtog kom värmen tillbaka. Där har du en fördel med självreglerande kabel. Hade du haft en sådan så hade den 'dragit på' just där pga kallraset och golvet hade blivit varmare.
KåBe skrev: Först vill jag tacka för alla svar. Tror jag har hittat felet (skäms). Utmed ena dusch väggen gränsar en ventilationskanal (väggen var iskall), igår när vinden avtog kom värmen tillbaka. Där har du en fördel med självreglerande kabel. Hade du haft en sådan så hade den 'dragit på' just där pga kallraset och golvet hade blivit varmare.