[SKPG]Zamora #16 Renoveringsnovis · Östergötland · 5 296 inlägg 30 apr 2011 17:24 [SKPG]Zamora Renoveringsnovis Östergötland 5 296 inlägg 30 apr 2011 17:24 #16 +1 på Tomlans inlägg. Det är antagligen en nätdel som sitter därnere, och denna fjärrmatar en mastförstärkare.
+1 på Tomlans inlägg. Det är antagligen en nätdel som sitter därnere, och denna fjärrmatar en mastförstärkare.