Har börjat installera Agility larmet.
Allt verkar fungera t.o.m att larmet sms mig vid sabotage/larm.

Men jag kan inte ringa och fjärrstyra larmet det svarar inte.
På baksidan ser jag dock en diod som lyser gult när jag ringer larmet.

Sim kortet fungerar annars i en vanlig mobil.

Har skrivit in 3 olika telnr som jag tror att larmet vill veta om som den
tar emot fjärrstyrning ifrån.

Har även ändrat att larmet ska svara efter 2 signaler.

Tycker bruksanvis är lite kryptisk.
 
Kan du fjärrstyra med sms?
 
Ja jag kan stänga av/på larmet med sms. Men kan inte få saldo på kontantkortet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.