Har börjat installera Agility larmet.
Allt verkar fungera t.o.m att larmet sms mig vid sabotage/larm.
Men jag kan inte ringa och fjärrstyra larmet det svarar inte.
På baksidan ser jag dock en diod som lyser gult när jag ringer larmet.
Sim kortet fungerar annars i en vanlig mobil.
Har skrivit in 3 olika telnr som jag tror att larmet vill veta om som den
tar emot fjärrstyrning ifrån.
Har även ändrat att larmet ska svara efter 2 signaler.
Tycker bruksanvis är lite kryptisk.