950 läst ·
3 svar
950 läst
3 svar
Portabel ac sovrum
Har en Woods cortina silent 12K i vårt sovrum. 16 kvadrat rum, skiva för fönster där utblåset sitter och stängd dörr.
När man trodde att det skulle gå fort att kyla ned rummet så misstog jag mig. Luften ut från ac'n är kall men ändå blir det en 1/2 grad kallare per timme.
Inte så revolutionerande 🙄
När man trodde att det skulle gå fort att kyla ned rummet så misstog jag mig. Luften ut från ac'n är kall men ändå blir det en 1/2 grad kallare per timme.
Inte så revolutionerande 🙄
Har flera olika Electrolux och Woods mfl och aldrig haft problem att kyla rummet. Blir riktigt kallt. Kan inte ens ha på lägsta temp. Iofs är 16 kvm något större än jag behövt kyla men kan inte tänka mig att det inte skulle gå.
Testa Electrolux istället. De är mina favoriter.
Testa Electrolux istället. De är mina favoriter.
Vi har en Woods 12 bla bla.... på jobbet. Jävlar va den kylde i början men det avtog senare. Nu efter ett år kyler den bara okej.
Droppslang till en hink är ett måste numera annars stänger den av med larm.
Köp en luftvärmepump istället så blir du nöjd.
Jag köpte en Mitsubishi Design förra året till sovrummet. Startar igång den ca 1-2h innan vi ska lägga oss. Får då 18-19°C istället för typ 23°C som i övriga huset. Det går väldigt tyst på lägsta fläkthastighet.
Droppslang till en hink är ett måste numera annars stänger den av med larm.
Köp en luftvärmepump istället så blir du nöjd.
Jag köpte en Mitsubishi Design förra året till sovrummet. Startar igång den ca 1-2h innan vi ska lägga oss. Får då 18-19°C istället för typ 23°C som i övriga huset. Det går väldigt tyst på lägsta fläkthastighet.
Klicka här för att svara