Bästa forum,
Ursäkta min okunskap. Försöker koppla in en Plejd CTR-01 till utebelysningen. Fasen till L-in och sedan 0:an till N-in. Jag har sedan en andra 0:a som ska till L-ut för strömbrytning? Vilka av lamporna som lyser beror på vilken 0:a jag använder var.
Hur kan jag få alla lampor att lysa och strömbrytaren att fungera som den ska?
Mycket tacksam.
Ursäkta min okunskap. Försöker koppla in en Plejd CTR-01 till utebelysningen. Fasen till L-in och sedan 0:an till N-in. Jag har sedan en andra 0:a som ska till L-ut för strömbrytning? Vilka av lamporna som lyser beror på vilken 0:a jag använder var.
Hur kan jag få alla lampor att lysa och strömbrytaren att fungera som den ska?
Mycket tacksam.
Redigerat:
Klicka här för att svara


