S Sakkan skrev:
Ja, men stör mig bara att man måste gå genom köket hela tiden när man ska in till vardagsrummet.
Jag känner spontant att du försatt dig själv i ett redigt moment 22:crysmile:

J Jarlsgård skrev:
Jag känner spontant att du försatt dig själv i ett redigt moment 22:crysmile:
Jaa, tyvärr :thinking:

Satsuki
Lite konstig planlösning, men.....

Jag tänker att två dörrar till ett sovrum är en för mycket och att en dörr längst in i köket gör det svårt att möblera den delen effektivt...
Själv hade jag satt igen dörren mellan kök och sovrum och köpt ny soffa om den bef inte fick plats.

Satsuki KristinaRT skrev:
Lite konstig planlösning, men.....

Jag tänker att två dörrar till ett sovrum är en för mycket och att en dörr längst in i köket gör det svårt att möblera den delen effektivt...
Själv hade jag satt igen dörren mellan kök och sovrum och köpt ny soffa om den bef inte fick plats.
Jag är faktiskt inne på samma tankar. Har du några förslag på vilka soff kombinationer som skulle passa?

S Sakkan skrev:
Jag är faktiskt inne på samma tankar. Har du några förslag på vilka soff kombinationer som skulle passa?
Beror på måtten skulle jag säga.

Jag hade nog ställt en hörnsoffa eller liknande i hörnet mot kök/sovrum, tv på motstående vägg. Vid fönstren hade jag haft en liten sittgrupp, typ 2 fåtöljer och ett sidobord.

Är tanken däremot matplats även i v rummet så hade jag haft bordet närmst köket och en rak soffa vid fönstrena..

• Gilla
Sakkan
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.