Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Jo, jag har sett en del hänvisningar till pellets.info när det gällt specifika frågor om pellets. Där får ni väl välja om ni vill ta upp kampen eller ej; det räcker nog inte att hoppas :)

Sedan finns det en hel del frågor om pellets, t ex ekonomi och jämförelse med andra alternativ. Där är byggahus ett utmärkt forum eftersom alla alternativ finns representerade och dessa frågor blir mångsidigt belysta. Kanske inte så givande att fråga om pellets är bra på pellets.info...

Så var forum har nog sitt forum :p
 
Jodå nog går det diskutera värmekälla på pellets.info alltid..
Har varit många hårda diskutioner där :)

Vad han är rädd för vet jag inte men det va på g att startas upp ett nytt forum för en tid sen..
 
Kom gärna med förslag om det är någon enstaka rubrik som ni tycker saknas här, för det kan jag alltid lägga upp. Och vi vill naturligtvis alltid förbättra oss.
 
injonil skrev:
LEH: Det är ju inte klokt! Men vart skickade du dessa mail? Det går inte att maila admin mig veterligen om man inte är antagen på forumet. Moment 22...
(
Du har ju redan fått mailadressen av Roli nu.

Men jag fick ett mail när jag anmälde mig, i detta stod att jag bara behövde vänta på att mitt konto blev aktiverat. Avsändaren var den mailadressen Roli skrev så jag använde helt enkelt den.
 
Verkar krångligt på andra forum...varför inte bara skriva om pellets här? Bring it on!
 
Jag tycker rubriken Biobränsle är klockren... därunder sorteras pellets, ved, flis och spannmål, vad mer kan eldas som biobränsle? Övriga uppvärmningsfrågor ställer man under något av de andra fem avdelningarna.
Var själv väldigt aktiv på Pellets.info en period när vi skaffade pelletspanna, men efter att siten byggdes om och fick alldeles för många avdelningar och blev svåröverblickad, så minskade iaf mina besök där. Det är ju det som är både spännande och lärorikt att få leta runt lite i ett forum med blandade frågor.
 
Majgårdarna
Jag tycker byggahus är mer svåröverblickad än pellets.info
Här försvinner alla inlägg fort till sida 2 och dör ut..

Några moderatorer ser man sällan på Biobränsle sidan heller.Finns det några?
 
LEH skrev:
Du har ju redan fått mailadressen av Roli nu.

Men jag fick ett mail när jag anmälde mig, i detta stod att jag bara behövde vänta på att mitt konto blev aktiverat. Avsändaren var den mailadressen Roli skrev så jag använde helt enkelt den.
Hehe, då var du smartare än vad jag var! Nu är det iaf löst!
 
H
pipewelder skrev:
Verkar krångligt på andra forum...varför inte bara skriva om pellets här? Bring it on!
Byggahus handlar om allting medan pellets.info är ett specialforum. Tycker iofs. att Pellets.info var bättre innan man förde in nya rubriker men problemet har löst sig själv, diskussionen kring värmepumpar solfångare, solceller, pool och vindkraft är minimal. När det gäller pellets och pannor till pellets är pellets.info oslagbart. Sökfunktionen ger svar på nästan alla pelletsfrågor.
När det gäller vedeldning tycker jag det står 1 -1 mellan Byggahus och pellets.info.
 
Andreas_Hansson skrev:
Jag tycker byggahus är mer svåröverblickad än pellets.info
Här försvinner alla inlägg fort till sida 2 och dör ut..

Några moderatorer ser man sällan på Biobränsle sidan heller.Finns det några?
Cinolin är moderator här på biobränsle. Nu tycker inte jag att vi pratar om pellets.info mer och stänger den här tråden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.