4 988 läst ·
24 svar
5k läst
24 svar
pellets.info
Sida 1 av 2
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag antar att det är många här som även är registrerade på pellets.info.
Jag registrerade mig där för snart en vecka sedan men har inte blivit antagen än. Andra i medlemslistan som registrerades efter mig har postat vilket visar att de blivit antagna.
Ingen finns att kontakta.
Någon som är betrodd som kan fråga på forumet vad det är som händer?
Mitt användarnamn på pellets.info är Joakim.
Jag registrerade mig där för snart en vecka sedan men har inte blivit antagen än. Andra i medlemslistan som registrerades efter mig har postat vilket visar att de blivit antagna.
Ingen finns att kontakta.
Någon som är betrodd som kan fråga på forumet vad det är som händer?
Mitt användarnamn på pellets.info är Joakim.
Vi moderatorer kan inget göra. Vi har ingen behörighet till att "godkänna" medlemmar.
Endast Admin har dessa befogenheter och hans aktivitet är som en berg- och dalbana...........
Detta är påtalat av många via mejl och inlägg men inte mycket händer.......
Endast Admin har dessa befogenheter och hans aktivitet är som en berg- och dalbana...........
Detta är påtalat av många via mejl och inlägg men inte mycket händer.......
Jo, jag har läst några inlägg om att admin har ensam behörighet för medlemsrutiner. Detta tillsammans med frånvaro från forumet blir inte en särskilt bra kombination.
Vad är han rädd för?
Själv tycker jag han borde vara rädd för att ett större gäng bland kärnmedlemmarna beslutar sig för att lämna forumet för att bygga ett eget istället.
Mycket frustrerande!
Vad är han rädd för?
Själv tycker jag han borde vara rädd för att ett större gäng bland kärnmedlemmarna beslutar sig för att lämna forumet för att bygga ett eget istället.
Mycket frustrerande!
Varför hålla på om det är så trögt? Är forumet otroligt aktivt? Locka över användarna hit istället.
Är det någon som kan posta i "FORUMET - Feedback / förslag" och fråga om inte registreringshanteringen kan snabbas upp lite (och gärna nämna mig!!!).
LEH: Det är ju inte klokt! Men vart skickade du dessa mail? Det går inte att maila admin mig veterligen om man inte är antagen på forumet. Moment 22...
pipewelder: Detta forum skulle behöva grenas upp rejält under Biobränsle för att det skulle fungera och det kanske inte admin här är så intresserade av. Men visst, möjligt att det skulle fungera om viljan fanns på byggahus!
knekten: Skickade du ett pm till Pelle eller till någon moderator? Moderatorerna kan ju som sagt inte göra något
LEH: Det är ju inte klokt! Men vart skickade du dessa mail? Det går inte att maila admin mig veterligen om man inte är antagen på forumet. Moment 22...
pipewelder: Detta forum skulle behöva grenas upp rejält under Biobränsle för att det skulle fungera och det kanske inte admin här är så intresserade av. Men visst, möjligt att det skulle fungera om viljan fanns på byggahus!
knekten: Skickade du ett pm till Pelle eller till någon moderator? Moderatorerna kan ju som sagt inte göra något
Jag har skriv där och försöker få Pelle (admin) att fixa godkännandet "lite" snabbare än vanligt.........
Vill du själv mejl till admin så använd denna adress: admin@pellets.net
Du behöver inte vara medlem för att den skall fungera.
Vill du själv mejl till admin så använd denna adress: admin@pellets.net
Du behöver inte vara medlem för att den skall fungera.
Administrator
· Skåne
· 8 668 inlägg
Varför går det inte att diskutera pellets här? Vilken underindelning av biobränsleforumet skulle behöva göras?
Administrator
· Skåne
· 8 668 inlägg
Jag tycker inte att det är så stor aktivitet att alla dessa underrubriker är berättigade. Klart att ni ska diskutera pellets här istället. 
Jag TROR att det kan vara bra att ha t ex den uppdelning på fabrikat som finns på pellets.info även om det inte är så stor aktivitet i varje underavdelning. Många frågor är mycket specifika för varje fabrikat. Genom att ha egen avdelning för varje fabrikat stimuleras att fördjupa sig och man kan hitta mycket utan att ens behöva söka.
Om fabrikatspecifika frågor skulle hamna i en mer generell avdelning så skulle den som inte är intresserad av andra fabrikat än det egna behöva solla bland alla dessa 'ointressanta' trådar hela tiden.
Om fabrikatspecifika frågor skulle hamna i en mer generell avdelning så skulle den som inte är intresserad av andra fabrikat än det egna behöva solla bland alla dessa 'ointressanta' trådar hela tiden.
Administrator
· Skåne
· 8 668 inlägg
Vi har redan så många delforum (slår redan i taket) så att vi inte kan lägga upp så många nya, så det är ju lite synd. Men jag hoppas att man kan diskutera pellets här på andra sätt än att hänvisa till andra diskussionsforum.