Lång leveranstid på pellets och jag undrar om min panna kan fixa att värma vatten så man kan duscha med elpatronen? Gjorde det nu men det vart snabbt kallt. Under sommaren eldar vi inte och då hade vi varmvatten iaf. Kan jag göra något med inställningarna?