P
K Kurtivan skrev:
Du kan ta kontakt med PAX, de har superbra support som jag använt mig av ett par gånger.
Har inte fått svar från PAX. Totalignorerad :rofl:
 
A AndersS skrev:
Har du plockat bort den och kontrollerat att den snurrar lätt utan några missljud?
Men har du gjort det som jag föreslog dig tidigare?
 
P
A AndersS skrev:
Men har du gjort det som jag föreslog dig tidigare?
Alltså, är sjukt ohändig och är rädd att ha sönder hela skiten. Har försökt öppna den, men vill inte ge med sig :/
 
danniee skrev:
Alltså, är sjukt ohändig och är rädd att ha sönder hela skiten. Har försökt öppna den, men vill inte ge med sig :/
Du har som "skjutreglage" på vän sida upp- och nertill, dra dom till vänster, dom brukar gå trögt, men du kan underlätta genom att trycka den mot väggen där dom är. Sedan är det bara att dra loss den.
 
danniee skrev:
Har inte fått svar från PAX. Totalignorerad :rofl:
Konstigt, de gånger jag haft kontakt har de varit både snabba och hjälpsamma, men det är ju några år sedan så ...
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
P
K Kurtivan skrev:
Du har som "skjutreglage" på vän sida upp- och nertill, dra dom till vänster, dom brukar gå trögt, men du kan underlätta genom att trycka den mot väggen där dom är. Sedan är det bara att dra loss den.
Ok, fick loss den haha. Mirakel. Vad ska jag göra nu :D
 
Det enda jag tagit loss den är för att rengöra fläktvingarna och början av ventilationsröret, samt de gånger jag erhållit nytt kretskort från PAX och bytt det.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.