Hej! Tänkte byta vägguttag och just nu sitter ett singeluttag där i en multidosa likt denna: https://www.elko.se/multidosor-enkla/multidosa-45-article1290-520.html

Tänkte installera en sån här: https://www.hornbach.se/shop/Vaggut...gs-jordat-svart/6857169/artikel-detaljer.html

Frågan är då, kommer detta dubbeluttag få plats. På hemsidan står det: ”Infällt uttag som kan monteras i vanligt "högt" utförande i vanliga apparatdosor”. Jag vet inte riktigt vad detta innebär. Kommer det att passa?

Tack på förhand!
 
A
Levereras som standard med monterad ram för runda apparatdosor men som med ett enkelt handgrepp kan tas bort för montering i 1,5-apparatdosor.
Det ska alltså gå bra att montera i vanlig apparatdosa
 
  • Gilla
Funkarn och 1 till
  • Laddar…
A Emil_K skrev:
Det ska alltså gå bra att montera i vanlig apparatdosa
Perfekt! Tack så mycket
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.