Hej,

Just nu ligger det typ 200mm glasull och ett lager vindpapp ovanpå för att skydda mot damm.
Visst borde det funka att bara slänga på ett till lager isolering ovanpå gamla pappen? Jag skulle sen även vilja lägga ett lager papp på nya isolering för att skydda mot damm.

Tänkte köra på detta:
https://www.byggmax.se/isoleringsskiva-lambda-37-isover-p16265#884=14500

Och:
https://www.byggmax.se/golvskyddspapp-p17020

Men pappen är jag osäker på ifall den släpper igenom fukt eller ej.. vad tror ni?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.