Just nu ligger det typ 200mm glasull och ett lager vindpapp ovanpå för att skydda mot damm.
Visst borde det funka att bara slänga på ett till lager isolering ovanpå gamla pappen? Jag skulle sen även vilja lägga ett lager papp på nya isolering för att skydda mot damm.