Är det ngn som vet vad detta är för panna i grunden. Är det en vedpanna som är konverterad till olja? Eller är det en oljepanna som man kan elda ved i?
Eller avrådes det att elda ved i denna panna
 
  • Gammal panna som kan användas med ved eller olja, slitage synligt, rör och reglage i förgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
L
Finns det ingen skylt
Tror det är en gammal koks , går att elda med ved , men kanske en övereldare , ( det brinner uppifrån ) ser inget oljeaggregat , verkar inte vara så länge sedan , som någon gjort något där pressade krökar på pannan
 
Den är nog i grunden byggd för att elda koks. Det går hjälpligt att elda ved i den. Men verkningraden är inte särskilt bra och röken blir inte trevlig.

Edit: Nu var jag för seg.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.