1 277 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Överhettning El-beredare
Medlem
· västra götaland
· 64 inlägg
Till alla er som har satt en beredare efter vedanläggningen. Kör ni hetvatten, 90grader, direkt från acken eller sitter det en blandningsventil mellan.
Klicka här för att svara