blackadder skrev:
Kan man inte svetsa rotsvets med pinne ska man inte svetsa alls ;)
Fördelen med tig är ju att man slipper massa slagg inuti rören som förmodligen inte är så nyttigt för cirkpumpen, och man kör väl ändå ett 50 rör i ett svep utan att lägga en rotsträng, är ju inte 15mm gods i rören direkt..

förlåt, åter till ämnet ;)
 
User81 skrev:
Fördelen med tig är ju att man slipper massa slagg inuti rören som förmodligen inte är så nyttigt för cirkpumpen, och man kör väl ändå ett 50 rör i ett svep utan att lägga en rotsträng, är ju inte 15mm gods i rören direkt..

förlåt, åter till ämnet ;)
Precis..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.