Har börjat få bekymmer med pannan, på senaste 2v har optovakten sotat igen 3 gånger. Sedan vi flyttade in för drygt 4 månader sen så har det inte hänt tidigare.
En packning mellan pannan och brännaren är lite sliten, kan det bli så för att det slipper ut luft den vägen?
Eller kan det ha med lågtryck att göra?
Kan det påverka att det verkar ha sammanfallit med att jag höjt eller sänkt värmen?
Ecotec pelletsbrännare och en crc Kombipanna.