Mjaaa
Vad jag kan se så har du ett skiktningsproblem och ett hus som kräver mycket.
Jag tycker inte att att topp-tempen skall börja påverkas förän botten är nere i 40 Grader. Vid Ungeför 55 i botten så börjar din topp dala ganska ordentligt.
MEN...du har förådsberedare också, den är en stor bov.
/Johan