Hej,
Tänkte till hösten sätta igång med att omvandla vår oisolerade redskapsbod till bastu. Hade tänkt mig ett elektriskt aggregat och det blir inget rinnande vatten/avlopp i byggnaden.
Jag har snickrat lite altan och renoverat kök etc innan men aldrig byggt en yttervägg så är lite osäker på vad jag behöver göra här.
Tänkte att man isolerar och sätter en träpanel på insidan. Antar man behöver något mer mellan som skyddar mot fukt? Hur gör man med det nuvarande trägolvet, kan man lägga en våtrumsmatta uppepå?
Tar tacksamt mot tips och råd. Bifogar lite bilder på boden idag.