Har dom aldrig hört talas om värmeväxlare i Lund ?
 
Det var en rar pressemelding. Virker som det har gått surr i solfanger og tank, og i vann til oppvarming og forbruksvann??? Men ideen er god og bør vel baseres på varmeveksler med selvsirkulering for å få det billig.
 
Ja, man undrar vad det kan vara. För trolleri kan det väl inte röra sig om..:cool:
 
rundvikarn skrev:
Har dom aldrig hört talas om värmeväxlare i Lund ?
Ingrottade forskare;)
 
Jag tror det kan röra sig om något sånt här..
 
  • Solvärmekombination.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.