Blir inte klok på detta. Efter 10 år med klingan som följde med sågen (Bosch GCM 8) år tänkte jag att det var dags att skaffa en ny. Har varit nöjd med snitten så jag köpte en likadan. Men det blir väldigt grova snitt med den nya. Jag har bytt fram och tillbaka flera gånger med samma resultat. Vad kan det vara jag missar?? Är det ändå inte samma klinga?
Typ 450kr har jag för mig, det var ett tag sedan. När jag köpte den höll jag på att lägga ekparkett så jag bestämde mig för att vänta med att byta till efter det för att inte slita ut den nya klingan de direkt
Jag håller på att klä in poolen med fibercementbaserade fasadskivor och köpte en klinga till sänksågen från Nazdal. För att få till fri frakt så köpte jag en 216 48 tands klinga till min GCM8. Måste säga att det är den bästa klingan jag sågat med, betydligt bättre än originalklingan. Kostade nog nån hundring mer dock.E ENSen skrev:
Bra tips, är inne och kikar nu. De har väldigt bra sortiment.F fsn skrev:Jag håller på att klä in poolen med fibercementbaserade fasadskivor och köpte en klinga till sänksågen från Nazdal. För att få till fri frakt så köpte jag en 216 48 tands klinga till min GCM8. Måste säga att det är den bästa klingan jag sågat med, betydligt bättre än originalklingan. Kostade nog nån hundring mer dock.