Tjena alla.

Jag införskaffade mej ett eget torp -00. Har det som ett livprojekt så konstant en smula småstökigt där :D. Vet ej exakt ålder men byggt innan 1900. Det finns 2 kakelungar, järnspis i köket samt en och annan råttfälla där. Själv jobbar jag som målare men sysslar mycket med fönsterrenovering. Dock ingen puritan inom klassiska material då de ständigt är i förändring och ibland försämring. Torpet ligger utanför Vetlanda och besöks när jag har tid. För tillfället gäller kök, el samt en del panelrenovering på tapeten. Varför göra klart det man påbörjat? ;) Finns kanske fler sommartorpare i krokarna där. Själv kommer jag från Helsingborg.

Mvh // Janne
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.