Hej!

Är väldigt intresserad av Nordforms marksten cirkus! Någon här som lagt den? Några funderingar!

- Hur fungerar den på smala gångar resp stora garageuppfarter?
- Hur var den att lägga med tanke på mönstret!
- Vilket håll rekomenderas det att man lägger stenen !

Någon som kan visa lite bilder på deras läggningar med denna sten!

/Peter
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.