Hej!
Är väldigt intresserad av Nordforms marksten cirkus! Någon här som lagt den? Några funderingar!
- Hur fungerar den på smala gångar resp stora garageuppfarter?
- Hur var den att lägga med tanke på mönstret!
- Vilket håll rekomenderas det att man lägger stenen !
Någon som kan visa lite bilder på deras läggningar med denna sten!
/Peter