15 325 läst ·
9 svar
15k läst
9 svar
NCS kod för Ikea Veddinge vit.
He,j kompliterade mitt kök i fritidshuset med ny köksinredning från Ikea valde då Veddinge vit.
Nu måste jag måla om dom gamla luckorna, har dock problem med att hitta rätt kulör.
Någon som vet vilken NCS kod som Vedding vit har?
Nu måste jag måla om dom gamla luckorna, har dock problem med att hitta rätt kulör.
Någon som vet vilken NCS kod som Vedding vit har?
Får ta med mej en lucka till färgaffären och se vad dom kan blanda ihop.
Återkommer med svar färgkod om jag får något svar på frågan.
Återkommer med svar färgkod om jag får något svar på frågan.
Lessen men jag kan tyvärr inte tala om vilken färgcode Veddinge har.
Jag lämnade in mina andra luckor för målning, målarn läste av min ”veddinge” lucka och fastställde viken kulörblandning han skulle använda.
Det här var i våras så ganska långt efter min undran om mitt inlägg om färgcode hade ingen tanke på att fråga målerit om detta.
Jag lämnade in mina andra luckor för målning, målarn läste av min ”veddinge” lucka och fastställde viken kulörblandning han skulle använda.
Det här var i våras så ganska långt efter min undran om mitt inlägg om färgcode hade ingen tanke på att fråga målerit om detta.
Okey.. Ikea säger ncs s-0502y05r men mina Passbitar blev gröna...S Stefan vtt46 skrev:Lessen men jag kan tyvärr inte tala om vilken färgcode Veddinge har.
Klicka här för att svara