2 513 läst ·
17 svar
3k läst
17 svar
Nån mer som upplever forumet segt ?
Sida 1 av 2
Jo det e segt även för mig som kör med fiber :-/ Bygga hus startsida går fort och länkarna där inne.. Men forumet kan ju ta en evighet att komma sig in på, och ibland går det inte alls
Men jag tror att dom jobbar på det och att det snart blir super speed igen ;D
Yabb-forumet orkar inte med oss längre (segt har det varit i måånga månader nu), ny forumprogramvara är på gång vilken sekund som helst men det är uppenbarligen inte helt trivialt att göra alla konverteringar på rätt sätt.
Tipset från coachen är att göra som med rusningstafiken - undvik den! Klockan 04:00 på morgonen går forumet toksnabbt kan jag avslöja.
Håll ut!
Tipset från coachen är att göra som med rusningstafiken - undvik den! Klockan 04:00 på morgonen går forumet toksnabbt kan jag avslöja.
Håll ut!
Sov då fram till 06.00. Forumet går fortfarande hyffsat då 
Men som mathias säger så är en uppgradering på gång men det är tyvärr strul med att få med bilagorna. Detta jobbas det på och så snart det går så ska det uppgraderas
Men som mathias säger så är en uppgradering på gång men det är tyvärr strul med att få med bilagorna. Detta jobbas det på och så snart det går så ska det uppgraderas