galento
Hej,tycker forumet varit segt vid en del tillfällen,ibland tar det 1 1/2 minut att ändra sida även med bredband.Ibland går det ok så det är inte alltid det går långsamt,hur är det för er ??

Ja forumet är väldigt segt ibland...

Tror det är en uppgradering på g. 8-)

Jag upplever det också som segt och detta har uppkommit efter jul . Håller tummarna för en uppgradering!

Jo det e segt även för mig som kör med fiber :-/ Bygga hus startsida går fort och länkarna där inne.. Men forumet kan ju ta en evighet att komma sig in på, och ibland går det inte alls :( Men jag tror att dom jobbar på det och att det snart blir super speed igen ;D

Yabb-forumet orkar inte med oss längre (segt har det varit i måånga månader nu), ny forumprogramvara är på gång vilken sekund som helst men det är uppenbarligen inte helt trivialt att göra alla konverteringar på rätt sätt.

Tipset från coachen är att göra som med rusningstafiken - undvik den! Klockan 04:00 på morgonen går forumet toksnabbt kan jag avslöja.

Håll ut!

MathiasS skrev:
Klockan 04:00 på morgonen går forumet toksnabbt kan jag avslöja.

Va synd, för då är inte jag särskilt toksnabb ;)

Sov då fram till 06.00. Forumet går fortfarande hyffsat då ;)

Men som mathias säger så är en uppgradering på gång men det är tyvärr strul med att få med bilagorna. Detta jobbas det på och så snart det går så ska det uppgraderas

Äh sluta gnäll nu. Är man inte vaken 0400 kan jag meddelat att det går jäkligt fort nu också. ;)

galento
MathiasS skrev:
Äh sluta gnäll nu. Är man inte vaken 0400 kan jag meddelat att det går jäkligt fort nu också.   ;)
Precis,även denna tid funkar det mkt bra. ;)

... och nu också ... jettesnappt ... ::)

Nu med, gäller att vara vaken tidigt......eller sent  :)

Det går helt ok nu också. Vad gnäller vi om egentligen? :o

Flyter faktiskt riktigt bra nu också men jag misstänker att det börjar gå tungt närsom

jag upplever att det går lite segt ibland. Nu går det ganska bra men emellan åt så tar himla lång tid vid sid byte.

Det är fortfarande segt som synden, ett så stort forum som detta, som till på köpet är reklambaserat borde allt gå betydligt snabbare.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.