Musikhjälpen 2018 - Insamling för allas rätt att funka olika.

2k läst  23 svar

1. FredrikR
    Verktygstokig · Nivå 20
  2. murak
    Medlem Nivå 8
    Tack Fredrik för att du åter igen tar detta initiativ! (y)

3. FredrikR
    Verktygstokig · Nivå 20
    Tack själv, det hade inte blivit mycket utan alla er andra, tillsammans gör vi detta! :heart:

4. L
    Husspekulant · Nivå 5
    Så, då var insamlingen startad med 100kr från Lidd.

5. 13th Marine
    Renoverare · Nivå 16
    Swishat!

6. D
    Medlem Nivå 6
    Swish, swish...

7. J
    Medlem Nivå 2
    Swishade en hundring.. Många bäckar små!

8. FredrikR
    Verktygstokig · Nivå 20
    Helt rätt filosofi!
    En kan inte göra allt, men om alla gör något.. :heart:

9. HasseTeknik
    Medlem · Nivå 13
    Det ökar....Det är ju bara att trycka på Swish och sedan BankId-koden. Borde de flesta klara av tycker jag.

• Laddar…
  10. FreQa
    Renoveringsnovis · Nivå 10
  11. FreQa
    Kan man fråga Musikhjälpen?

12. FreQa
    Musikhjälpen 2017 - Insamling på Byggahus.se https://www.byggahus.se/forum/threads/musikhjaelpen-2017-insamling-pa-byggahus-se.305837/page-7 enligt sista medlemsnotisen...

13. Patrik440
    Medlem Nivå 4
    Lyckas jag med att häva räkningen från tandläkaren jag fick efter de komplikationer som uppstod efter att han bröt sönder käkbenet när en tand skulle ut så kanske det finns pengar över..
    / P

14. Marlen Eskilsson
    Administrator · Nivå 20
    Swish!

15. P
    Medlem · Nivå 11
    Tycker tyvärr att målet med årets insamling är ytterst dåligt formulerat. Med det målet så borde alla pengar gå rakt in i den svenska skolan som inte klarar av att hantera varken barn med inlärningssvårigheter, koncentrationssvårigheter eller de barn som får problem pga att de är för intelligenta för den vanliga skolan. Det finns många fler exempel på detta. Målet med skolan är uppenbarligen att vi alla skall vara likadana, oavsett vad man säger i frågan. Det stöd som svenska barn får när de faller utanför normen är mer baserat på den enskilda lärarens kompetens och förmåga att jobba övertid än att den svenska skolan som organ verkligen gör något för barnen.

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: