Hej!

Har en Mora blandare i badrummet, temp vredet har lossnat och jag får inte tillbaka de. Det åker in en bit men inte tillräckligt för att sitta fast. Flödesvredet som sitter på andra sidan har kommit in längre än vad jag får in tempvredet.
Ska man pressa in Mora vred eller är de något jag missat, kollat på deras hemsida utan att förstå vad jag missar.

Med vänlig hälsning, Adam
 
  • Löst vred från en Mora blandare som ligger på ett träbord, del av badrumsrenovering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild på en delvis demonterad vattenblandare i ett badrum med synliga blå kakelplattor i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Mora blandare med avmonterat tempvred, hand håller vredet framför kranen, problem med att få vredet att sitta fast i badrumsinstallation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Mora-badrumsblandare med ett löst temperaturvred vid sidan av duschslangen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Misstänker att det är temperaturspärren som spökar, tryck ner spärrknappen lite.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.