B ByggaByggaBygga22 #1 Medlem · 45 inlägg 17 jan 2025 17:07 ByggaByggaBygga22 Medlem 45 inlägg 17 jan 2025 17:07 #1 Kan man montera cirkulationspump lite snett? Dvs. Att displayen i bilden lutar inåt. Eller kan det bli problem med kavitering eller luft etc? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #cirkulationspump
Kan man montera cirkulationspump lite snett? Dvs. Att displayen i bilden lutar inåt. Eller kan det bli problem med kavitering eller luft etc?
B BSOD #2 Medlem · Västmanland · 5 262 inlägg 17 jan 2025 17:17 BSOD Medlem Västmanland 5 262 inlägg 17 jan 2025 17:17 #2 Det brukar stå i manualen till respektive pump. Normalt försöker man undvika att ev läckande vatten ska kunna ta sig till elektroniken.
Det brukar stå i manualen till respektive pump. Normalt försöker man undvika att ev läckande vatten ska kunna ta sig till elektroniken.
D Dilato #3 Medlem · Södra Skåne · 14 320 inlägg 17 jan 2025 17:20 Dilato Medlem Södra Skåne 14 320 inlägg 17 jan 2025 17:20 #3 Det där lilla är inget att bry sig om.
R Real-House #4 Husägare · Norra Roslagen · 342 inlägg 17 jan 2025 17:27 Real-House Husägare Norra Roslagen 342 inlägg 17 jan 2025 17:27 #4 Inget problem.