Kan man montera cirkulationspump lite snett? Dvs. Att displayen i bilden lutar inåt.

Eller kan det bli problem med kavitering eller luft etc?
 
  • Cirkulationspump monterad med kopparrör i en vinkel så att displayen lutar inåt, omgiven av ventilarmatur och anslutningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
B
Det brukar stå i manualen till respektive pump. Normalt försöker man undvika att ev läckande vatten ska kunna ta sig till elektroniken.
 
Det där lilla är inget att bry sig om.
 
  • Gilla
ByggaByggaBygga22
  • Laddar…
Inget problem.
 
  • Gilla
ByggaByggaBygga22
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.