Hej
Jag håller på och monterar ett larm PC1864 och undrar om det är någon som vet var man kan få tag på programvara för att kunna programmera via datorn
 
Dls5... vettetusan alltså. Alla larmfirmor som kör dsc har det. Och det är inte knutet till ngn licens. Men man bryter kanske mot ngn eula om man delar det.
 
Men du kan programmera allt från manöverpanel om det nu är någon tröst för dig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.