Fortfarande fart här, tog ett par snabba med telefonen när jag var ute med hundarna i trädgården
Brukade ofta spendera kvällar/nätter med norrskensfoto men det vad längesen och jag har blivit frusen och bekväm av mig
Det är dock ett väldigt vackert skådespel
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Brukade ofta spendera kvällar/nätter med norrskensfoto men det vad längesen och jag har blivit frusen och bekväm av mig
Det är dock ett väldigt vackert skådespel
Gruppen Norrsken på Facebook brukar jag använda, ständiga rapport-trådar när det vankas norrsken där folk skickar bild och skriver var det syns och vilken tid. Sen även den lite mer lokalt inriktade FB-gruppen Umeå Aurora Hunterskashieda skrev:
Klicka här för att svara