204 769 läst ·
909 svar
205k läst
909 svar
Mitt 2a stora projekt
Det ska jag hälsa dem! Jag saknade också information om köpvillkoren... Men som sagt, sidan är precis upplagd!Åsa Lund skrev:
Ruggigt väder, blöta handskar från start, blåst... Blev nån timme idag bara, så kallt så mobilen dog så det blev ingen bild idag 
Säkrade upp nya ytterdörren
Ska se om man kan vara ledig på fredag då det såg ut att vara ok väder fredag lördag sen regn igen
Säkrade upp nya ytterdörren
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ska se om man kan vara ledig på fredag då det såg ut att vara ok väder fredag lördag sen regn igen
Häng på en långsida och gavlar högst upp på ställningen när du jobbar på den höjden, det är alltid skönt att ha nåt som tar emot om man snubblar eller får yrsel....nino skrev:
Blev lite idag med, nu börjar det bli högt...
Drog i fasad fästen, hålen täcks av fönsterfoder hoppas jag...
Betydligt mindre vingel och jag vågade stå på översta planet men jag ska upp 2m till
[bild]
Ska bygga ställning till höger imorgon och komma ikapp med panelen.
Ska bli lite dåligt väder i veckan tyvärr, blir det ok så ska jag prova vara ledig på fredag och köra på
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 217 inlägg
Jag kan inte färgkoder, men hade röstat på en blå eller grön dörr. Men det var kanske sockelfärg vi pratade nu.
Kämpar på 
Lite bättre väder idag, naturligtvis så gick en bil sönder igår kväll så jag fick skruva lite på fm så jag kom igång runt 11
Vette tusan hur jag ska göra med delen ovanför fönstren... jag når ju upp men bara på en sida i taget, skylift men det blir ju ett jäkla hoppandes från ställning till skylift och tillbaka
Lite bättre väder idag, naturligtvis så gick en bil sönder igår kväll så jag fick skruva lite på fm så jag kom igång runt 11
Vette tusan hur jag ska göra med delen ovanför fönstren... jag når ju upp men bara på en sida i taget, skylift men det blir ju ett jäkla hoppandes från ställning till skylift och tillbaka
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blev ett ryck idag med.
Ska se om jag kan få upp allt till vänster, får nog köra lite skarvar som är lite för nära varandra men vet inte hur jag ska göra annars utan att flytta ihjäl mig med ställningen
Ska se om jag kan få upp allt till vänster, får nog köra lite skarvar som är lite för nära varandra men vet inte hur jag ska göra annars utan att flytta ihjäl mig med ställningen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
