Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Om du känner dem så får du gärna hälsa att jag inte tyckte det såg seriöst ut att ALLA produkter var på rea. Bättre de sätter reko priser och sedan har kampanjer på vissa produkter då och då. Är priserna inkl moms?
Det ska jag hälsa dem! Jag saknade också information om köpvillkoren... Men som sagt, sidan är precis upplagd!
 
  • Gilla
Åsa Lund
  • Laddar…
Ruggigt väder, blöta handskar från start, blåst... Blev nån timme idag bara, så kallt så mobilen dog så det blev ingen bild idag :(

Säkrade upp nya ytterdörren :D

Delvis byggd carport med trästomme och oavslutat tak vid rödfärgat hus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ska se om man kan vara ledig på fredag då det såg ut att vara ok väder fredag lördag sen regn igen
 
  • Gilla
Åsa Lund
  • Laddar…
Åsa Lund
Gillar hur du kämpar på!
På måndag hotar de med 20° i Skåne
 
  • Gilla
  • Wow
Ramnemark och 1 till
  • Laddar…
Dörren är målad i 7502-B, tror jag målar sockeln i samma och själva stegen i en cementaktig färg, fasaden blir nog 1002-Y

Vad tror ni om det?
 
nino nino skrev:
Blev lite idag med, nu börjar det bli högt...
Drog i fasad fästen, hålen täcks av fönsterfoder hoppas jag...
Betydligt mindre vingel och jag vågade stå på översta planet men jag ska upp 2m till :worried:

[bild]

Ska bygga ställning till höger imorgon och komma ikapp med panelen.

Ska bli lite dåligt väder i veckan tyvärr, blir det ok så ska jag prova vara ledig på fredag och köra på
Häng på en långsida och gavlar högst upp på ställningen när du jobbar på den höjden, det är alltid skönt att ha nåt som tar emot om man snubblar eller får yrsel....
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
D Dublin skrev:
Häng på en långsida och gavlar högst upp på ställningen när du jobbar på den höjden, det är alltid skönt att ha nåt som tar emot om man snubblar eller får yrsel....
Ja jag ska på med ett varv spiror och då blir det räcke och gavlar.

Ja det är lite för högt för att ramla :(
 
Jag kan inte färgkoder, men hade röstat på en blå eller grön dörr. Men det var kanske sockelfärg vi pratade nu.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag kan inte färgkoder, men hade röstat på en blå eller grön dörr. Men det var kanske sockelfärg vi pratade nu.
Ja dumt av mig att missa färgen, men det är alltså mörkgrå dörr, kommer förhoppningsvis att renovera balkongdörrarna och måla i samma färg som ytterdörren
 
Kämpar på :)
Lite bättre väder idag, naturligtvis så gick en bil sönder igår kväll så jag fick skruva lite på fm så jag kom igång runt 11

Vette tusan hur jag ska göra med delen ovanför fönstren... jag når ju upp men bara på en sida i taget, skylift men det blir ju ett jäkla hoppandes från ställning till skylift och tillbaka

Renoveringsarbete på en tvåvånings villa med byggnadsställningar och oavslutad fasad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
RoTe och 2 till
  • Laddar…
Ett lillryck till

Renovering av husfasad med ställningar och omonterade fönster på marken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Förhoppningen är att komma över fönstren imorgon på vänstra sidan
Höger sida når jag inte högre nu, vill inte stå på trappstegen på trallen :D
 
  • Gilla
RoTe och 1 till
  • Laddar…
Garagen är dom uthyrda med? Skymtar en båt med bedriver Båt uppställnings plats med
 
Redigerat:
Nja båten hörde till en hyresgäst som avled i höstas, lät den stå kvar tills dödsboet har sålt den.
I garaget har jag min Desoto över vintrarna sen är det förråd i resten.
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
Är det nära leksand huset är
 
M maria01 skrev:
Är det nära leksand huset är
Nja är väl typ 2h dit
 
Blev ett ryck idag med.
Ska se om jag kan få upp allt till vänster, får nog köra lite skarvar som är lite för nära varandra men vet inte hur jag ska göra annars utan att flytta ihjäl mig med ställningen

Renoveringsarbete på husfasad med ställningar, ommålad övre del och omålade skarvar nära en trappa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ställning uppställd vid vit husfasad under renovering med olika byggmaterial i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
maria01 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.