Hej
Vi har haft hantverkare som utfört arbete i april. Vi har betalt fakturan där rot-avdraget var borträknat. Nu visar det sig att hantverkaren glömt att skicka in i tid till Skatteverket. Vad gäller?
 
Så länge du är berättigad till ROT får dom skylla sig själva.
Dom har missat sin återbetalning från staten, inget du ska stå för.
 
  • Gilla
tergo
  • Laddar…
Som sagt har dom missat att söka är det deras huvudvärk.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.