3 419 läst ·
10 svar
3k läst
10 svar
Markentreprenad i Nykvarn, Strängnäs, Södertälje, Järna.
Hej, jag letar efter en seriös och duktig markfirma i trakterna runt Nykvarn.
Tanken är att jag ska anlita dom per timme, och då är det extra viktigt att dom är seriösa.
Dom ska göra markarbetet med allt vad det innebär inför en platta på marrk.
Tar också gärna emot tips på bra rörfirma, el och platt..
MVH Erik.
Tanken är att jag ska anlita dom per timme, och då är det extra viktigt att dom är seriösa.
Dom ska göra markarbetet med allt vad det innebär inför en platta på marrk.
Tar också gärna emot tips på bra rörfirma, el och platt..
MVH Erik.
Gällande VVS kan jag varmt rekommendera Seth o Son AB i Järna. Vi har totalrenoverat ett hus och de gjorde all VVS, inklusive bergvärmelösningen och ack.tank för ev. kommande vattenmantlad kamin.
Finishen blev perfekt, de levererade i tid och prismässigt ligger de rätt. Jag har dessutom fått gratis telefonsupport i tid och otid om jag undrat nåt.
Rörande el kan jag rekommendera JN El i Södertälje. Inte billigast men elektrikern kom med bra inspel under bygget (jag totalrenoverade delvis enligt det-tar-vi-när-vi-kommer-dit-metoden). Han har alltid varit hjälpsam och kommit snabbt när jag ringt.
Finishen blev perfekt, de levererade i tid och prismässigt ligger de rätt. Jag har dessutom fått gratis telefonsupport i tid och otid om jag undrat nåt.
Rörande el kan jag rekommendera JN El i Södertälje. Inte billigast men elektrikern kom med bra inspel under bygget (jag totalrenoverade delvis enligt det-tar-vi-när-vi-kommer-dit-metoden). Han har alltid varit hjälpsam och kommit snabbt när jag ringt.
Intressantz9leca skrev:Gällande VVS kan jag varmt rekommendera Seth o Son AB i Järna. Vi har totalrenoverat ett hus och de gjorde all VVS, inklusive bergvärmelösningen och ack.tank för ev. kommande vattenmantlad kamin.
Vi ska köpa ett stomrest hus, och det som ska säljas ut är vvs, el och våtrummen.
Jag tänkte handla upp ett fast pris på lustvattenpumpen + installation på den. Och sedan ta resterande på timme är tanken.. Jag tror att det kan vara ganska kostnadseffektivt att låta rörmockaren gå på timme, Om man vet när han kan komma och vara så effektiv som möjligt..
Tänkte göra detsamma med el..
Men jag ska kolla upp dom firmorna. Tack!
Klicka här för att svara