Hur gick det? Blev du klar med bädden innan tjälen och gjöt efteråt. Reste det sig? Står i ungefär samma läge så skulle vara intressant att förstå
Jag hann klart med bädden och gjöt direkt. Ca 3 dagar efter gjutning så kom minusgrader och snön. Så fick ligga orörd fram till i april. Skottade av plattan och täckte av... men det är snart 2 år sen. Så nu står attefallaren klar, till och med listerna är på plats!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.