Tycker att det ser ut som att den fungerar som en vanlig timer.
In / ut med plastplupparna på urtavlan ger ström på / av (Vet ej vilket, prova).
Vredet nere till vänstet är auto, av och på.
Aktuell tid syns vid svarta pilen uppe till vänster samt på urtavlan och för att ställa tiden tror jag att du använder vredet nere till höger.
In / ut med plastplupparna på urtavlan ger ström på / av (Vet ej vilket, prova).
Vredet nere till vänstet är auto, av och på.
Aktuell tid syns vid svarta pilen uppe till vänster samt på urtavlan och för att ställa tiden tror jag att du använder vredet nere till höger.
Uret kopplar in kl 17:00 och kopplar ifrån 23:30 klockan är ca 10:15 , som dom säger nere i högra hörnet , snurra på den och klockslag förflyttar sig till rätt tid som du har för tillfället
För att utöka tid på tillslag , petar man ut ryttarna mot ytterkant eller tvärsom
För att utöka tid på tillslag , petar man ut ryttarna mot ytterkant eller tvärsom
Klicka här för att svara
