Behöver skrapa och måla om vindskivorna, men huset är på gränset för högt för att göra detta på stege. Vad är alternativet, hyra ställning (visade sig vara jättedyrt!), skylift eller anlita en målarfirma? Bor i Partille.
 
Hyr en ställning på Hygglo eller liknande istället för hyrfirmorna så kommer du betydligt billigare undan.
 
Om inte lutningen på taket är för stor så kan du ju alltid ligga på taket och göra det uppifrån.

Kanske inte helt "korrekt" men helt klart billigare
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.