M majanitt #1 Medlem · 1 inlägg 17 jun 2022 13:02 majanitt Medlem 1 inlägg 17 jun 2022 13:02 #1 Behöver skrapa och måla om vindskivorna, men huset är på gränset för högt för att göra detta på stege. Vad är alternativet, hyra ställning (visade sig vara jättedyrt!), skylift eller anlita en målarfirma? Bor i Partille. #vindskivor
Behöver skrapa och måla om vindskivorna, men huset är på gränset för högt för att göra detta på stege. Vad är alternativet, hyra ställning (visade sig vara jättedyrt!), skylift eller anlita en målarfirma? Bor i Partille.
zarkov #2 Husägare · Varberg · 1 593 inlägg 17 jun 2022 13:04 zarkov Husägare Varberg 1 593 inlägg 17 jun 2022 13:04 #2 Hyr en ställning på Hygglo eller liknande istället för hyrfirmorna så kommer du betydligt billigare undan.
Hyr en ställning på Hygglo eller liknande istället för hyrfirmorna så kommer du betydligt billigare undan.
Pear4Life #3 Elektroniktokig · Bohuslän · 300 inlägg 17 jun 2022 23:25 Pear4Life Elektroniktokig Bohuslän 300 inlägg 17 jun 2022 23:25 #3 Om inte lutningen på taket är för stor så kan du ju alltid ligga på taket och göra det uppifrån. Kanske inte helt "korrekt" men helt klart billigare
Om inte lutningen på taket är för stor så kan du ju alltid ligga på taket och göra det uppifrån. Kanske inte helt "korrekt" men helt klart billigare