Kul att du kom tillbaka hit och berättade! Och skönt att det utföll till er fördel.

Att arv och dödsbon kan bli riktiga såpor av intriger, sårade känslor och bedrägerier har vi tyvärr egna erfarenheter av, lyckligtvis inte när det gällde vårt husköp, som fö också var av ett dödsbo. Riktigt surt att mäklaren var så oproffsig/kriminellt tänkande...

Hoppas att det nya huset inte gav er liknande erfarenheter!
 
ylven skrev:
Kul att du kom tillbaka hit och berättade! Och skönt att det utföll till er fördel.

Att arv och dödsbon kan bli riktiga såpor av intriger, sårade känslor och bedrägerier har vi tyvärr egna erfarenheter av, lyckligtvis inte när det gällde vårt husköp, som fö också var av ett dödsbo. Riktigt surt att mäklaren var så oproffsig/kriminellt tänkande...

Hoppas att det nya huset inte gav er liknande erfarenheter!
Nu har vi lagt detta hemska minnet av husköpet och gått vidare efter att fått en del av skadeersättningen samt mäklaren fick sin varning.

Nu trivs vi mycket i det nya huset fast en del kvarstår att renovera men det är jätte kul. Vi var mycket nöjda med mäklaren från Svenskfast.
 
Vad härligt att läsa att allt ordnades till er fördel. Grattis
 
johan124 skrev:
Vad härligt att läsa att allt ordnades till er fördel. Grattis
Nyckel till framgången var envishet, strävan efter rättvisan och tro på det i det svenska samhället.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.