Hej
Har golvvärme i köket. Känns som det är lite kalla fläckad lite här och var. Tänkte försöka lufta för att se om det hjälper. Men ver inte på hur jag ska lufta det. Tror systemet är från -96.
Någon som har koll på det?
Har golvvärme i köket. Känns som det är lite kalla fläckad lite här och var. Tänkte försöka lufta för att se om det hjälper. Men ver inte på hur jag ska lufta det. Tror systemet är från -96.
Någon som har koll på det?
Renoverare
· Kalmar län
· 2 600 inlägg
Mojängen högst upp till höger gissar (!) jag är relaterad till luftning. Kanske till och med en automatluftare?
Kala fläckar här och var , tveksamt om det är luft , det sitter en avluftare uppe till höger på fotot kolla om den är stängd , en del av den sorten brukar vara det för dom hat en benägenhet att börja läcka kan gå att vrida på den del som är utåt på den , syns lite dåligt men är något galler på
Det går att snurra på den delen som står ut. Det börjar droppa lite om den när man gör det. Men inget annat händer.
Lyckades inte få så bra bild. Allt detta sitter under ett köksskåp. Så det är lite svåråtkomligt.
Så vad kan det då vara om det är kalla fläckar här och var? Det har inte varit tidigare år.
Lyckades inte få så bra bild. Allt detta sitter under ett köksskåp. Så det är lite svåråtkomligt.
Så vad kan det då vara om det är kalla fläckar här och var? Det har inte varit tidigare år.
Ja den är på. Var bara jag som drog ur den när jag var där och testade.
Klicka här för att svara

