Håller på att renovera köket och köpte få ett begagnat kök för ca 1år sen. Men nu vill jag ha av luckan på diskmaskinen. Dels kommer jag på sikt byta diskmaskin och dels för att luckorna ska in på lackering.
Men hur får jag av luckan? Hittar inga direkta skruvar till den eller något annat som gör att den sitter fast.
Några tips och tricks?

• Diskmaskin i kök med påmonterad träfront utan synliga skruvar bredvid rostfri spis.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Den brukar vara skruvad genom diskmaskinens lucka. Det sitter skruvar på insidan utmed kanten.

• Gilla
Myzan87
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Den brukar vara skruvad genom diskmaskinens lucka. Det sitter skruvar på insidan utmed kanten.
Tack, hittade det

Testade söka på Google innan trådstarten men hittade inget. Kofoten var inte långt bort eftersom jag trodde den var limmad

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Nej, det är inte helt uppenbart :D

Jag tycker det är lättare om du ringer lackering firma och fråga det direkt. Jag fick hjälp från Stockholm kök och lackering AB.

P
Om nu inte TS redan gjorde detta för 1 år sedan

• Gilla
Myzan87
  • Laddar…
C Celena skrev:
Jag tycker det är lättare om du ringer lackering firma och fråga det direkt. Jag fick hjälp från Stockholm kök och lackering AB.
Jag löste problemet som du ser några inlägg längre nedåt.

Det är min morbror som har lackeringsfirman så jag tror inte han skulle haft bättre koll.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.