Hej!
Kolla bilder, dessa ställdon har jag med trådlösa termostater. System ICS2. Jag fattar helt enkelt inte vart jag ska skruva fast respektive kabel på den svarta plinten. Jag har ju brun och blå att tillgå. Det framgår ingenstans i ritnings/beskrivning vart dessa ska skruvas in i plinten. Bara så jag inte förväxlar dessa på något sätt.
Tacksam för svar så snabbt så möjligt.
Kolla bilder, dessa ställdon har jag med trådlösa termostater. System ICS2. Jag fattar helt enkelt inte vart jag ska skruva fast respektive kabel på den svarta plinten. Jag har ju brun och blå att tillgå. Det framgår ingenstans i ritnings/beskrivning vart dessa ska skruvas in i plinten. Bara så jag inte förväxlar dessa på något sätt.
Tacksam för svar så snabbt så möjligt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej!M -MaH- skrev:
Mycket sant det du skriver. Då kvittar det helt enkelt hur jag kopplar detta. Tack så mycket
Klicka här för att svara