Hej!
Kolla bilder, dessa ställdon har jag med trådlösa termostater. System ICS2. Jag fattar helt enkelt inte vart jag ska skruva fast respektive kabel på den svarta plinten. Jag har ju brun och blå att tillgå. Det framgår ingenstans i ritnings/beskrivning vart dessa ska skruvas in i plinten. Bara så jag inte förväxlar dessa på något sätt.

Tacksam för svar så snabbt så möjligt.
Hand håller en brun och blå tråd framför en grå plint för ställdon med trådlösa termostater.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ställdon och trådlös termostat med oanslutna blå och bruna kablar framför en svart elplint.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hand håller en svart elektrisk plint framför rader av uppmärkta ställdon med trådlösa termostater.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Om du kollar på ställdonet så ser du att dem jobbar med 24v AC, dvs växelström. Då spelar det ingen roll var blå och brun sitter. Du gör dock rätt med att dem ska sitta på dem svarta plintarna.
 
M -MaH- skrev:
Om du kollar på ställdonet så ser du att dem jobbar med 24v AC, dvs växelström. Då spelar det ingen roll var blå och brun sitter. Du gör dock rätt med att dem ska sitta på dem svarta plintarna.
Hej!
Mycket sant det du skriver. Då kvittar det helt enkelt hur jag kopplar detta. Tack så mycket
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.