Endast wifi, leakbot har en egen app som ger dig mer info än Alf gör, vilket är mer eller mindre 0 information..

B bergquist skrev:
Endast wifi, leakbot har en egen app som ger dig mer info än Alf gör, vilket är mer eller mindre 0 information..
Fanns en HA integration såg jag också. Kunde inte registrera konto i LeakBot-appen. Kanske något tillfälligt, får prova imorgon!

Jag körde HA hemma men eftersom jag fick allt från LF så var jag tvungen avregistrera och köras deras gateway

B bergquist skrev:
Jag körde HA hemma men eftersom jag fick allt från LF så var jag tvungen avregistrera och köras deras gateway
Okej! Så dom har ändrat policy? Verkar som att uppkopplad gateway utan kopplad enheter godtas?

Inte testat att koppla bort dem från Alf, men nästan säker på att de kan se vad jag har installerat och skulle man någon gång få en kontroll så ansåg jag inte att det var värt det..
Hoppas Alf gateway kommer som en integration till Ha så man får in allt senare, inkl larmet

I år (eller i Göteborg) heter det numera "Trygghetspaket". Dock inte riktigt så oemotståndlig som det erbjudande som @bergquist fick: 20% rabatt på hemförsäkringen, några gratisprylar, installation 495 kr, men sedan kostar det 289 kr i månaden. Med försäkringsrabatten blir det i vårt fall 233 kr i månaden.

Men om det inte går att koppla till HA, så är det inte för mig. Men annars är det nog det närmaste jag kommit till att åtminstone överväga hemlarm.

• Gilla
bergquist
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.