Med en liten nätt hammare, hade inga problem med att benet vek sig, däremot kan det bli lite märken i själva "knoppen".Pierre1981 skrev:
Jag har dock inte satt dom i speciellt hårda underlag utan i träväggar/socklar.
Ska man installera stora mängder så är ett verktyg naturligtvis på sin plats.
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Du får ursäkta mig, men det var faktiskt du som var först med att skriva att du var snål.Pierre1981 skrev:
Varsågod och lycka till!
Sent from my HTC One X using Byggahus
varför ska du köra 4x1.5? den kabeln är ju snordyr, använd 5x1.5 istället, fast nu kanske du iofs har massa 4x1.5 som ligger och skräpar, vet ju inte hur din situation är 
rekomenderar dig att köra med letti-don med enkelletti istället för med dubbelletti, om det är vid lister etc altså.
men du ska ju självklart använda dubbelletti på plana ytor, men det förstår du nog själv
rekomenderar dig att köra med letti-don med enkelletti istället för med dubbelletti, om det är vid lister etc altså.
men du ska ju självklart använda dubbelletti på plana ytor, men det förstår du nog själv
Moderator
· Stockholm
· 57 809 inlägg
Det hettade ju till en del i tråden tidigare. jag har plockat bort ett par inlägg.
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Ja, om vi tar upp det där ämnet. Jag har flera ggr fått höra att 4G1,5mm2 (oavsett om det är EKRK eller EKLK) är dyrare än 5G1,5 pga av att det används mindre kvantiteter av 4G1,5. Fast när man kollar priser så är ju 5G1,5 dyrare.
Kan det varit så att 4G1,5 var dyrare förr om åren och att det hängt med sen i tron att det sett likadant ut med priset?
//Patrik
Kan det varit så att 4G1,5 var dyrare förr om åren och att det hängt med sen i tron att det sett likadant ut med priset?
//Patrik
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
