Hej vilket uttag (och dosa) har lägst bygghöjd för att sätta bakom en tv, ”platta” kontakter 2 st tv + äpple tv.

Med vänlig hälsning, Rickard
 
Vet ej vilket som är lägst, men kika på schneider exxact eluttag som du monterar i ram. 1-6st kan monteras i ram....

Har sådana bakom min tv bänk och dom är väldigt låga.

199397-43-148696-57-1820276.jpg
 
De där platta varianterna i inlägg #2 är nog lägst, men tar bara europlugg. Behövs det jordat får man hitta på nåt annat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.