1 355 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Lägga tegel i vinter?
Jag sitter ocjh tittar ut på mitt bastutak som ska läktas och teglas, men vi har -10 och minst 30cm snö...
Samtidigt så bör ledigheten över helgerna nyttjas till mer än kaloriintag och släktträffar.
Är det något som hindrar att jag borstar av det som går och börjar jobba, det ligger papp på taket sedan i höst och helt rent från snö o is går det nog inte att få utan en viss hinna blir det kvar trots borstandet.
Den lilla fukt som is och snö innebär borde väl inte ställa till något ?
Samtidigt så bör ledigheten över helgerna nyttjas till mer än kaloriintag och släktträffar.
Är det något som hindrar att jag borstar av det som går och börjar jobba, det ligger papp på taket sedan i höst och helt rent från snö o is går det nog inte att få utan en viss hinna blir det kvar trots borstandet.
Den lilla fukt som is och snö innebär borde väl inte ställa till något ?
Medlem
· Östergötland
· 179 inlägg
Nej det är ingen fara det försvinner när det blir varmare...
Halka inte bara, för du kan väl inte ha broddar på papptaket
Klicka här för att svara