Jag sitter ocjh tittar ut på mitt bastutak som ska läktas och teglas, men vi har -10 och minst 30cm snö...
Samtidigt så bör ledigheten över helgerna nyttjas till mer än kaloriintag och släktträffar.

Är det något som hindrar att jag borstar av det som går och börjar jobba, det ligger papp på taket sedan i höst och helt rent från snö o is går det nog inte att få utan en viss hinna blir det kvar trots borstandet.

Den lilla fukt som is och snö innebär borde väl inte ställa till något ?
 
Nej det är ingen fara det försvinner när det blir varmare...
 
Halka inte bara, för du kan väl inte ha broddar på papptaket
 
Tjänare,
inga problem alls förutom lite halka då,jobbar själv som Takmontör,mvh cliff
 
Mikael_L
Borsta / skotta försiktigt. Bättre att lämna lite snö eller is än att skada pappen. :)

Och halka inte ner.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.