Jag har demonterat en luftvärmepump och vill nu laga hålet i tegelväggen. Hur gör jag det snyggast om jag inte vill byta hela stenen?
Mvh
 
  • 20260625_212549.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Enklast är väl fogskum och nått som täcker hålet i fasadteglet, (kanske en fågelholk, utelampa slangvinda..)
 
Kul kul.
 
Du får väl skaffa likadant fasadtegel och mura fast bitar snyggt om du nu kan det.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.