Byggahus.se
Hej! Håller på med altan och trall golv i tryckt,altanen har ett större brutet hörn och jag är lite osäker på att få allt rätt mot slutet så jag slipper "fulsåga" Kan jag såga allt och lägga ut innan skruvning så jag enklare kan förskjuta mellanrummen för att få snyggt
 
Trall brukar inte vara helt rak, brukar finnas en liten bananböj på många och den får man tvinga bort när man skruvar fast. Dessa böjar gör att det kommer vara svårt att få trallen att ligga så tätt som man vill ha den utan att den skruvas så jag tror det blir svårt att göra som du tänkt med ett bra resultat.
 
M marka skrev:
Trall brukar inte vara helt rak, brukar finnas en liten bananböj på många och den får man tvinga bort när man skruvar fast. Dessa böjar gör att det kommer vara svårt att få trallen att ligga så tätt som man vill ha den utan att den skruvas så jag tror det blir svårt att göra som du tänkt med ett bra resultat.
Jo det har jag sett ,men denna trallen verkar vara väldigt rak och nytryckt då den är rejält tung.Kan vara skillnad om den torkat och ej legat i spänn kanske
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.