Hej,
Vi har testkört vattenkranen till vårt sommarvatten och det sprutar typ lika mycket ur kranen som det kommer ur slangen:)
Jag skulle tippa på att den är minst 30 år gammal, säkert mer.
Jag är helt grön på området, är det någon som kan putta mig i rätt riktning.. Går det att köpa en ny kran, eller är det en packning? Andra idéer?
Stort tack!
 
  • Äldre vattenkran i trädgård, läcker vatten runt ventilen och fogarna. Grön slang ansluten, omgiven av buskage och bladen är fuktiga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Demmpa Demmpa skrev:
Det går troligen att packa om kranöverdelen, kan gå att byta kranöverdelen också.
Eller så byta hela tappkranen, tex,
[länk]
[länk]
Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.