Byggahus.se
Hantverkarna är i full fart med vårt nya kök, blev lite förvånad över de lösningar som behövdes för att få till en bra installation av lådfronten till diskmaskinen.

Dels inte det snyggaste arbetet med att fälla in handtaget, men går väl att leva med.

Den andra funderingen jag har, tillverkar de verkligen inga stommar där de inte sågar ut för gångjärn? Vore ju världens enklaste grej att slippa en ful spånstomme att stirra in i varje gång man öppnar luckan..?

Har ni löst detta på något finurligt vis, plastlucka eller liknande borde väl finnas att sätta dit gissar jag?
 
  • Diskmaskinslådfront med inbyggt handtag och synlig spåntavla, delvis installerad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
Festlund
  • Laddar…
Det där arbetet hade jag aldrig accepterat. Såg inte alls bra ut om det är proffesionellt gjort och inte av ”handyman”-Leffe på hörnet?
 
Stampen Stampen skrev:
Den andra funderingen jag har, tillverkar de verkligen inga stommar där de inte sågar ut för gångjärn? Vore ju världens enklaste grej att slippa en ful spånstomme att stirra in i varje gång man öppnar luckan..?
Vad säger Epoq? Känns inte som det är rätt produkt för en diskmaskin. Kommer inte leva länge....
 
  • Gilla
Festlund
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.