785 läst ·
4 svar
785 läst
4 svar
läckande ventilhus
Hej,
Jag läste häromdagen att man kunde ta loss termostaten och motionera det lilla stiftet som sitter bakom. Detta provade jag imorse men jag motionerade lite för hårt så jag fick stiftet i handen. Nu får jag inte in det mer än en liten bit så resultatet av min övning är att det nu droppar vatten från ventilhuset. Vad skall man göra nu tro?.
Tacksam för svar.
Jag läste häromdagen att man kunde ta loss termostaten och motionera det lilla stiftet som sitter bakom. Detta provade jag imorse men jag motionerade lite för hårt så jag fick stiftet i handen. Nu får jag inte in det mer än en liten bit så resultatet av min övning är att det nu droppar vatten från ventilhuset. Vad skall man göra nu tro?.
Tacksam för svar.
Det går ett rör till elementet och ett rör från, ventilhuset sitter på tilloppet, stänger jag returventilen så kommer det väl att rinna vatten om jag lossar ventilhuset för att byta det som kallas packbox, vet dessvärre inte vilken del det är. Just nu har jag satt en träplugg i hålet där stiftet har suttit.
Tacksam för råd
Tacksam för råd
Produkter som diskuteras: "träplugg"
Träplugg
Träpluggar är infästningskomponenter avsedda för användning i träkonstruktioner, och erbjuder ett attraktivt och funktionellt alternativ till spik eller skruv. Dessa cylindriska bitar av trä är särskilt populära inom möbeltillverkning och
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden