Hej,
Vi håller på att renovera taket och tyvärr täckte inte hantverkarna ordentligt runt en takkupa och naturligtvis läckte det in och innertaket har nu blivit blött. Jag har inte diskuterat med hantverkarna om ansvar osv, tror inte vårt försäkringsbolag ersätter något. För att undvika mer läckage så skall takpappen läggas på och jag undrar ifall man måste riva ner snedtaket och innergolv eller om det räcker med en avfuktare?
Tacksam för hjälp
Christopher