Ja det stämmer säkert. Jag har hört sägas det också. Tror (vet inte) att det beror på vilket kylmedium som används i kylen eller frysen. Tror (vet inte det heller) att äldre do funkar bättre i kyla. Bara vad jag hört sägas..
Helt rätt det gäller köldmedium ers kondenseringstemperatur
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.